Kızlar regl 2 gün kala test yaptım pozitif çıktı ama ikinci çizgi silik. Testi yaptığım gün yani dün pembe lekelenme vardı sadece bugün daha yoğun kanamam var ama pıhtı yok ağrı yok regl kanaması kadar çok değil ama lekenme kadar az da değil bebek var mı ( karantinadayım kan testine gidemiyorum!