Senanr Doğuma giderken yenidoğan mı götürdünüz 0-3 aylık mı yenidoğan takımları çok küçük gibi geldi bana
Aag06 Senanr yenidpgan gpturdum banada kucuk gelmisti ama icimden cikan meger kucukmus o an anladimki olur 😂😂
Deletedmom52620 Senanr yok canım boy olarak alabilirsin küçük gelirse kimi yerlerde 0-3 değilde 3 aylık tek ebatlar var ama küçük gelmez sizin gözünüze öyle gelmiştir zaten benek doğduktan sonra kakasını yapınca şişkinliği gidiyor asıl kilosu oluyor.
Bccsn Senanr yenidoğan ası üstünde yenidoğan giyer canım. 0-3aylık bebekle yenidoğan bir mi, çuval gibi durur üstünde. Benim oğlum 3.600doğdu minicik bişey oluyor yinede insan şaşıyor canım