Damlazuhal Bende temmuz bası gibi doğum nasıp olursa. Eylul sonu gıdıcem bı yerlere ama hersey dahıl şimdi alcagnz bız tatılden bahsedıorsan sigorta yaptır mutlaka her turlu aksılık olablr. Bıde en kotu 2 saatte bır acıkcak bunuda unutma gece cıkamıcaksnz oglen sıcagına cıkamıcaksnz ya sabah 2saat ya aksam 2 saat Ki sıcakta o kdr bile duramıcaksnz belkı. Odada dursan klıma carpablr ..... ☺🙏 bi sürü şey ben bu yıl almıorm tatıl ama kacamak yapcaz yakın yerlere.