Arkadaşlar merhaba
Adetime 14 gun var ovulasyon testlerine göre 2.gun önce yumurtlama oldu sanırım emin olamadım,fakat bugün adet olacakmışım gibi ağrı yanma ve Bel ağrısı yaşıyorum döllenme belirtisi mi yoksa çatlama belirtisi mi çözemedim yaşayan var mı?