Senemturan Rabbim analı babalı büyütsün inşallah 👼🏼🤲🏻Bizde beklemedeyiz 38+2 olduk bugün dün nişanım geldi ama sancım falan daha yok.Ben özele gidiyorum dayanılmayacak derecede sancım olursa mecbur epidural yaptırmayı düşünüyorum fakat sonrasında bel ağrısı şikayeti çekenler çok fazla oyüzden çok kararsızım elimden geldiğince dayanmaya çalışıcam Rabbim güzel doğumlar nasip etsin hepimize de inşaallah 🤲🏻birde iç dikiş neden yapıldı acaba size özel değilse, canınız çok yandı mı dikiş atılırken.