Kızlar dün adet olmam lazım bat 8 di yani ama hala gelen giden yok ve bu sabah test yaptım negatif çıktı arada ağrılar sancılar giriyor belim ağrıyor o kdar başka belirti yok şuan neden böyle oldu neden çıkmıyor testte acaba adet olcağım zaman çok ağrılarım olurdu ama yok yumurtalardan düne kadar ağrılarını çektim ama 2 gündür ara ara giriyor ağrılar