Neslikra06 Kızlar normal doğum yaptım 40 ım çıkalı 15 gün oldu ve adet oldum bu normal mi bu kadar çabuk olması ?
Sinmalts Neslikra06 evet normal kişinin vücut yapısına göre değişiyormuş bu süre beş ay adet olmayanlarda var erkenden adet olanlar da. Merak etmeyin
Deemetibostnci Neslikra06 dua et nekadar iyi bişi ben iki seneye yakın olmadım ili gebelik de de kilo aldım şiştim metobalizmam yavaşladı su topladım keşke hemen adet bende olsaydım
Neslikra06 Deemetibostnci ay valla ben ilk gebelikte 6 ay sonra olmuştum kuzum bunda da hemen olunca bi şaşırdım dedim sorun mu var diye sorayım bi göbeğim kalmıştı biraz o da gider inşallah artık
Deemetibostnci Neslikra06 inşallah adet olamamak çok kötü bişi ilaçla oldum sonra bir ara nasıl rahatladım
Aag06 Neslikra06 normal ben 20.gun oldum sonra 15 gun sonra bi daha olmustum herkesin bunye farkli iyikide erkenden olmussun rahim toparliyor hizlica kendini şişkinlikte hizli gidiyor olunca
Dilaninaann 40 ın bitmesine 1 bucuk hafta falan kala kanama lekelenme kesildi bende tam 40. Gün adet oldum 3 4 gün kadar sürdü bünyeye göre değişiyor