Nurem20 Hanımlar iyi bayramlar💐 Ben ayın 1 inde adet oldum yoğun bir şekilde dün ve bu sabah aşırı mide bulantım var.Çok afedersiniz kusma değil bulantı.İştahım yok.Elimde test vardı yapmak istedim hemen çıkmadı bir bakın böyle olan var mı ? Acaba üstüne görme olabilir mi ? Kuruma çizgisi mi fikrinizi almak istedim teşekkürler ❣️❣️
Hayat123456 İyi bayramlar Valla heveslendirmek istemem ama ben gördüm gibi hayalet çizgi biraz durun tekrar test yapın derim varsa da yoksa da Allah’ın takriri ☺️
Nurem20 Hayat123456 ya resimde gerçekten çıkmıyor erken gebelik testi alacağım da işte bir yandan da diyorum adet oldum normal ama işte kafam karıştı 🫤
Hayat123456 Nurem20 valla benimde öyle oldu ki şayet çok ağrılı ve sancılı geçti sürekli ağrı kesici içmiştim bir dahaki ay reglime 2 gün kala hamile olduğumu öğrendim canım. Ben gördüm valla belli zaten üst taraftan yansıması
11115 Nurem20 ben 2 hafta bekle diyorum, kan versende çok erken çıkmaya bilir bendede tüm hamilelik beriltileri vardı ama çıkmamışdı yok sanmışdım, ama hamileymişim
Nurem20 Kızlar elimde şu test ovulasyon testi almıştım 2 test hediye göndermişler bu erken midir bilen var mı
Nurem20 Mutlubebekannee bir kaç gün sonra tekrarlarım testi canım daha net çıkarsa o zaman giderim hevesleniyorum sonra😏
Nurem20 Hayat123456 ya İnan ben 22 nisanda adet oldum 12 gün gecikmem oldu mayısta hiç olmadım Haziran 1 de oldum şimdi Temmuz 1 de oldum bu ay böyle çok ağrılı oldum şimdi acayip akıntım var kurbandan tiksindim tövbe 😏
11115 Nurem20 ben öyle oldum canım test yapdım çıkmadı, sonrakı ay reql olmama 1 gün kala yapdım çıkdı, kan testi verdim 5 haftalık hamileymişim, yani ilk reql oluşumda hamileymişim
Hayat123456 Nurem20 yine de çok heves yapmayın yoktur diye düşünün bence ben öyle yapmıştım 2 sene uğraştık hep hayal kırıklığı oldu yoksa bile hazırlıklı olunuyor inşallah olur da bayram tam bayram olur ☺️