Kızlar herkese iyi bayramlar bişey sorucaktim ben 27+4 haftalık hamileyim biraz önce çok afedersiniz küçük tuvaletimi yaptım fakat sifonu çekmeden sanki kan gelmiş gibi gördüm sonra peceteye sildim çok ufak ufak lekelenmeler vardı ilk gebeliğim korkuyorum bugün bide bayram çok özür diliyorum hepinizden fakat bişey olmaz dimi erken doğum falan doktoruma yazdım ama görmedi numarasida yok korkuyorum 😢😢😢 karnimda da ufak ufak sancılar var sanki böyle adet olcakmisim gibi rahatsız ettiysem kusura bakmayın nolur korkumdan soruyorum bide ilk bebek