Hamile olduğumu öğrenenlerin ilk zamanlardan beri sorduğu ilk soru: “doğumu nasıl yapacaksın? Normal mi sezaryen mi?” Bu soru bana çok saçma geliyor. Seçme hakkımız var mı ki? Yani tabii ki isteğe bağlı sezaryen de oluyor ama ben buna hiç kendim karar vermeye çalışmadım. Soranlara da hep “ne bileyim şimdiden, çocuk nasıl gelecekse” dedim. Zaten nasıl ilerleyeceğine, nasıl olması gerektiğine doktor karar vermiyor mu? Benim seçimime bağlı olduğunu düşünmüyorum. Normal doğumu çok isteyip sezaryene dönen çok kişi gördüm. 34. Haftadayım hala benim bu konuda bi kararım yok. Önce bi çatı muayenesi olalım bakalım ne diyecek doktor. İnsanları böyle saçma sorular sormaktan nasıl vazgeçiririz 😂😂