Arkadaşlar benimde ilk gebeliğim 22 haftalığım ve enfeksiyon çıktı kanımda ve idrarımda doktorum tekrar tam idrar kültürü istedi randevu aldım sürekli grevden dolayı iptal edildi şimdi bu ayın 19na randevu aldım sarı akıntım var ve kokulu bu bebeğe zarar verir mi veya başka şeye yol açar mı tahlil için gecikmiş olmuş oluyor muyum aşırı stresli ve tedirginim randevumu beklesem mi özele gitsem mi 😞