Nrgll valla canım 4 haftalıkken beri saabh akşam fitil olarak progestan kulaniyorum kanamalarim var diye 19 haftada bıraktım 20 de böyle olunca tekrar başladım hala kullanıyorum 😊 birde sürekli yattım kanama olma ihtimali yüksek ondan sebep doktorum yatmam gerektiğini söyledi 25 haftaya kadar yattım sonra doktorum kanama durmuş dedi rahim içi kanamam vardı artık yavaş yavaş kalkabilirsin 3 4 günde bir dışarı çıkabilirsin ama 10 dakika tempolu yürüyüş den fazlasını yapma dedi neyse gittim bebeğin eksiklerini vs aldım 26 haftada sancilandim gttim ntsye bağladılar sancılar çıktı düzenli hastanede yattım iğne serum vs ciğer geliştirici haplar falan durdurduk sonra yine sancilarim çıktı doktor sürekli yat sadece tuvalete kalk oturma bile dedi şuan 29+2 olduk çok aceleci bir oğlum var oyuzden hale progestan adalat mangezyum kullanıyorum erken doğumu önlemek için sancıları azaltmak için zor bir hamileligim var hala kusmalarim devam ediyor 4 5 kilo amca aldım sağ saglim vaktinde kavusuruz insallh yavrularimiza 💞