Deletedmom7373700 Gzdeee11 gebelikte yemek yasak. Bir parça nefsiniz geçecek kadar yiyebilirsiniz belki. Şahsen ben yemezdim. Her türlü sakatat yasak çünkü. Topsoklazma dan dolayı. O da riskli bişey. Düşük, doğum kusurları gibi şeylere sebep oluyor
Deletedmom52620 Gzdeee11 benimde doğumdan sonra yiyeceğin çok iç organ var 😂 azıcık tadımlık yiyebilirsin sorun olacağını düşünmüyorum ama doktoruna danış içecek yiyecek biz ne kadar birşey desek eksik kalır.