Melekxcc Takipli hastasıyım ,ilgili bir bayan 17 gün sonra kendisinde doğumum olacak 14. Haftamdan itibaren kendisiyle devam ediyorum.
duru_pars Melekxcc çok iyi ben genesise gidiyorum orası da Oyak indirimi ile 161 TL 😅 doğum ücreti hakkında bilgi aldın mı aceba
Melekxcc duru_pars Normal ve sezeryan farketmiyor 4.500 kamu indirimiyle 3400 falana geliyor .Mesai dışında doğurursan 5500