pinar0927 Kızlar değerlerim hep 2-3 kat artıyordu. İki gündür lekelenme vardı ve bugün adet gibi oldu. Değerim 600 den 300 e düşmüş. Adetim ne zaman baslar sizce 😞
Gbaslanbay pinar0927 doktorlar alt muayne yapıyorlarmı acaba herhalde benimde öyle değerim 75di ultrasonda gözükmedi bebek ilk önce lekelenme başladı daha sonra regl gibi şuanda ne yapmalıyım
Eda_nur_2733 pinar0927 bende bir kimyasal gebelik geçirdim kanamam başlayınca regl gibi birkaç gün sürdü sonra bitti diğer ay tekrar oldum ve sonraki ay da sağlıklı gebelik çok şükür ki inşallah Allah’ım isteyen bekleyen herkese hayırlı evlatlar nasip etsin
pinar0927 Gbaslanbay muhtemelen seninkide kimyasaldır canım. Hiçbişey yapmıyorlar kanamayla gidiyor sanırım😞
Eda_nur_2733 pinar0927 ya çok üzüldüm Allah’ım en hayırlı en tez zamanda nasip etsin inşallah bu şekilde fazla oluyorsa kimyasal gebelik pıhtılaşma testi duymuştum isterseniz bir araştırın