Kumsal35 Arkadaslar 27+5 haftalik hamileyim tahmini 2 haftadır gecmeyen ishal ve onunla birlikte karin ağrım oluyor kötü bir şekilde benim gibi olan varmı ne yapmam gerek bıktım artik bu durumdan 😔😔
Nefesim74 Kumsal35 bende 37+1 benimde ishalim var bi kaç gündür malesef benimkide gecmiyo o kadar muz haşlanmış patates falan yiyorum ama bana misin demiyo suya verdim kendimi su içmekten artık midem bulaniyo 😑😑
Rabia54 Kumsal35 canım doktora görün derim çünkü vucud susuz kalıyor ya bende 4 5 gün oldum sonra hastaneye gittim serum vs duzeldim.
Esen Tam.1 hafya çektim içim dışıma cıktı dojtor reflor diye bi ilaç önerdi ama almadım güvenli gerçi bebeklerde bile kullanmıyormuş en sonunda 1yk yoğurda 1 ck nişasta kattim yedim geçti yoksa ilacı kullancaktim. Ve o yizden bebeğim kilo alamamış sadece 100 gram doktor kızdı bide şu kaybediyosun dedi