Sevgiiss Kızlar az önce denk geldim aldım hesap ettim yazlık bunlar oğlum 9-12 ay aldım yazın giysin diye hem aşırı küçük hemde zıbın yamuk çıktı çıt çıt kısmı alan var mıydı aranızda
Mysaa Sevgiiss alırlar iç çamasırı hariç alıyolar diyebiliyorum kalıplar genel de küçük oluyor a101 bime gelen ürünler herzaman büyük almak lazım ben geçen öyle 3 yaşındaki oğluma 6 yas bi ürün aldım o bile dar geldi düşün 😊
Zeyna27 Sevgiiss bi üründe problem olup olmadığını anlamak İçin açman gerekiyor tabiki almak zorundalar açmadan problem olduğunu görebilseydin yada markette açtırsalar zaten almazsın öyle değil mi hemen iade et hiçbir sorun çıkaramazlar
Annesininportakali53 Sevgiiss yok olmaz kuzum poşete koy paketi atmadiysan onu da içine koy attıysanda önemli değil a 101 de çalıştım yani alıyorduk sorun etmezler