Esraa1453 Kızlar göbeğimin sol tarafı uyuşuk gibi kaşıdığımda falan çok hissetmiyorum bebeğimin hareketinde bi sıkıntı yok gayet hareketli hissediyorum sadece göbeğime dokununca derimde uyuşukluk var acaba karnım büyüdüğünden mi sizin de böyle mi