Kızlar 36+1 im birkaç gün önce nst de sancım çıktı sonrasında daha normal çıktı cok şükür biraz erken hayırlısıyla bir iki hafta daha durursa her neyse asıl konu kızımın hareketlerinde azalma var çok tedirgin oluyorum bu normal mi ? Hareketleri çok güçlüydü şimdi öyle değil . Hemde tatlı çikolata yememe rağmen bir kaç gündür böyle korkmaya başladım