beyazzkelebek Merhaba, isimli hastane çıkışı bakıyorum ama çok içime sinen bir şeye denk gelmedim henüz. Yaptırıp memnun kalanlar paylaşırsa sevinirim. Bizim için de örnek olur
Hayat123456 beyazzkelebek lohusatasarimleri_berk (tasarım berk yazıyor profilde ) ben 2 takım yaptırdım biri kendime biri yeğenime o kadar güzel geldiler ki beklemiyordum açıkçası yeri çok güzel yıkanınca çekme yapmadı ☺️
Smye57 Smye57 ben 3 6ay tercih ettim bu şekilde. Çünkü ablamın bebişi çok kilolu doğdu bende olmaz diye
beyazzkelebek mirage333 evet sade şeyleri seviyorum çok fırfırlar kocaman isimler olmasın istiyorum. Hemen bakıyorum dediğiniz yere🙏
aylakiral Ben https://www.angelbutik.com/urun/tavsan-tulum/ bu siteden yaptırdım çok kaliteli ve harika tavsiye ederim🤩🙏
gebe_ebe İnstagramdan madrebebe diye bir sayfadan yaptırdım, çok kaliteli geldi, fotoğraf eklemeyi bilmiyorum ekleyemedim o yüzden