EzelUnal18 Kızlar instagramda ilkim_bebe den alışveriş yapanlarınız oldumu.model olarak güzel uygun fiyatlı modeller var ancak kalite olarak nasıl bilemedim
Yasemindemirtas EzelUnal18 bende bakıyorum canım o sayfaya. Çok güzel gözüküyo hepsi ama kalitesi nasıl bilmiyorum.
Yesimalmila EzelUnal18 bende baktim açıkçası bana pahali geldi ayni marka model n11 de 10 tl falan daha ucuz. bide hastane çıkış setlerinde battaniyeler eksik oluyordu. ben inceledigim modellerde fark ettim.
EzelUnal18 Yasemindemirtas bilemiyorum bende kalite olarakta güzel görünüyor ama tabi elimize almadan bilemeyiz canım
EzelUnal18 Yesimalmila alt üst takımlar benim hoşuma gitti kaliteli gibi görünüyor ama elime almadan anlayamayacağım canım internetten alışveriş çok yapmıyorum açıkçası emin olamadım oyüzden
efsup Bende takipteyim o sayfayi beğendiğim bi kaç bişey var almayi düşünüyorum ama alan birinin yorumu olsa daha güzel olur tabi 😊
Agg0207 Ben alışveriş yaptım ordan geçenlerde bayada bişeyler aldım çok güzel ürünleri benim istediğim gibi geldi hepsi pamuklu