Kızlar bende hamileliğimin 33+5 indeyim pazartesi doktor randevum vardı. Hiç beklemediğim bi gelişme oldu. Fazla mı ayakta kaldın bebek karında sertleşmeye başlamış bu kasılma anlamına gelir dedi. Başıda aşağı doğru inmiş vajinanda çok baskı hissedip etmediğimi sordu gün içinde oluyo fakat birbirini takip eden bi ağrı değil. Bana 36.haftaya kadar yürümeyi yasakladı sadece tuvalet ve yatak arasında gidip geliyorum. Eğer sancılar sıklaşırsa hemen acile gel kasılmaları durdurmak için iğne yaparız dedi. 36.haftaya kadar bir sürpriz yaşamamak için önlem alıyoruz. Sizinde durumunuz bu seyirdeyse en azından doktorunuza gidene kdr kendinizi yormayın derim.