Beyzacan progestan sadece düsük riskli gebelerde kullanılmaz. Kasıklardaki ağrınızı hafifletmek kasılmaları düzeltmek icin de kullanılır fitil olarak kullanmak daha iyidir yan etkileri açısından. Boşuna kullanmışsın diyen arkadaşlarınız cok biliyormuş. Mide bulantısına da dayanıyorsanız kullanın, dayanamıyorsanız doktorun verdiğini için ya da doktorunuza sorun onzyd dil altında eriyen tablet var 24 saat bulantıyı önlüyor 4mg bişey zaten, onu da yazabilir. İnsanların aklı bulanmasın, illa düşük riski var diye progestan kullanılmaz, zaten her türlü düşecek bebeği de hiç bir ilaç iğne tutunduramaz