Merhaba arkadaşlar. 23+1 günlük kız bebeğe hamileyim. Doktorum 11.haftadan beri bebeğimin kız olduğunu söylüyor. Nil ve İpek ismi arasında kalmıştım ama artık ikisini de içim almıyor nedense. Eşim de anlamı güzel Kuran’da da geçen bir isim olsun istiyor. İsim önerisinde bulunur musunuz rica etsem 🥹