Eyll64 Transfer sonrası 8 .Gün 171 11 . Gün 454 13 . Gün 1274 Yükseliş nasıl kızlar hepsi aynı saatte verildi bir anormallik yoktur inşallah bana biraz yüksek geldi kafam karıştı
TeoMom Eyll64 Gayet iyi canım benim de senin gibiydi 2 günde 3,5 kar artıyordu ama yüksek olmasında sıkıntı yok bayramdan sonra keseyi görmeye gidebilirsiniz hatta 6. Haftayı beklersen bebeği görürsün direk daha iyi
Eyll64 Mutlubebekannee Daha kese için doktora gidemedim canım bayramdan dolayı kafamda bin tilki dönüyor hamile kalmakla iş bitmiyor 😔
Mutlubebekannee Eyll64 Malesef çok iyi anlıyorum kese gozukcek mi içinde bebek varmı kalbi aticakmi bunları düşünüp duruyorsun geçen hafta kalp atışlarını duyana kadar bende öyleydim çok şükür Rabbim nasip etti Allah sağlıkla kucağımıza versin 😍😍
Eyll64 Mutlubebekannee Amiin şuan ayni bu durumdayim kötüyü çağırmayım diyorum bir sürü gebelik var boş dış mol kimyasal insanın kafası karışıyor ☺️
Eyll64 TeoMom Çok şükür içim biraz rahatladı benim şuan adet tarihine göre 4+4 gozukuyor ama değerler biraz fazla 5 gibi inşallah görürüm sen gördünmü canım 🥰🙏
TeoMom Eyll64 16 haftalık olduk biz canım ben adetten 1 gün önce 50 ile öğrenmiştim ama fazla fazla artınca iyi oldu😅 5+2 de kese 6+4 te bebeği ve kalp atışını gördük 🥰