Arkadaşlar merhabalar.Ben 30.haftama girdim düzenli olarak bir doktora gidemedim eşim görevde olduğu için bir ailemin memleketi bir kaynanamin yani derken hiç sabit doktorum olmadı malesef ki.Suan Kütahya’da kaynanamin yanına geldim doktora gittim doktor 1 ay Sonra gel dedi kontrole 34.haftaaya denk geliyor.burada okuyorum 33.34 haftada doğum yapanlar oluyor tedirgin oldum sizce normal mi ayda bir çağırması.Demir ilacı kullanıyordum onuda yazmadı. enfeksiyon vardı iki kere antibiyotik kullandım yine çıktı enfeksiyonum ilaç da yazmadi.baska doktora görüneyim mi.fikri olanlar yazabilir mi?