39+4 ten bildiriyorum😂 Bayram için 1.5 saatlik uzaklıktaki köyümüze geldim.Geldiğime pişman oldum🥴ellerim ayaklarım yüzüm gözüm hep şiş😤perşembe doktora gittik açılma yok nstde sancı yok.dün geldik bugünde ne hikmetse ara ara belime ağrı giriyor 😂kendi evimde ki rahatlığı arıyorum valla🥺