Öncelikle merhaba herkese hayırlı mutlu bayramlar. 12 hafta 6 günlük hamileyim belim çok ağrıyo kızlar dün gece başladı sağ kalçamın üstünden belim aşağı doğru komple bacağım ağrıyo. Ayak bileğime kadar öyle Bi ağrı ki gece uyutmadı o kadar kötüyüm ayak parmak uçlarıma kadar sancıyo. Fıtık ağrısı olabilir diyolar ama 13. Haftalık hamilelikte ağrı erken değil mi? Benım gibi olan fıtık ağrısı yaşayan var mı fıtık ağrısıysa eğer ne yapabilirim. Şimdiden cevap veren herkese teşekkür ederim