_almirasmom Gebelikte hep belirti olmak zorunda mı hanımlar 4+1 gebeyim ve uyku halim cok oluyo ara ara bel agrısı gogus ucları acıyo baska bı belırtı yok normalmı
Ysmn17 _almirasmom bence öyle düşünme nette bir sürü şey yazıyor kontrollerine düzenli gidersen sorun olmaz
dilara1908 Ben başka bir şey için gitmiştim kadın doğuma o zaman öğrendim. 5 haftalıkmış meğer 8-9 haftaya kadar doğru düzgün bir belirti yaşamadım sadece iştahım açıldı.