Simgenurg bende alıp almamak arasında kaldım geçen sordum 160 lira dediler ama onun yerine e bebekten 2 tane ayaksız güzel tulum alsam daha kullanışlı olur boyu uzadıkça da giyebilir ayaksız olduğu için bide isimli de isimi yazıyor başka kimse giyemez kardeşi falan 😀o yüzden vazgeçmiş gibiyim alırsam isimsiz alıcam 🙈😀