Usenmezz99 Çarşambaya inşaallah doğumum var daha bebek doğmadan bunaltı durgunluk geldi düştü yüreğime 3 çocujla nasıl ilgilenicem evde tek nasıl kalıcam diye dülünüyorum bu lohusalık depresyonunu nasıl daha kolay atlatırız
Soruyorumm Usenmezz99 üçüncüyü veren Allah sabrı da gücü de verir insallah ben yaparım diye olumlu düşün olumlu olsun kötüyü çekme
Eslem_1 Gebelikten önce de 3. Çocuk konusunda var mıydı bu düşünceler ? Yani depresyondan ziyade normal bir kaygı aslında Yardımcı yoksa 3 çocuk zor olmalı..