kelesss Tuzsuz beslenmeyi Gerçekten nasıl başarıyorsunuz? Hiç mi atmıyorsunuz tuz yoksa biraz da olsa kullanıyor musunuz ?
Deletedmom7373700 kelesss yemeğe göre değişiyor aslında. Yemeklerimi tuz atmadan yapıyorum çoğunluk. Yerken ekliyor eşim. Bende bazen hiç atmıyorum. Bazen de çok çok az olacak şekilde atıyorum.
Mehvesyldz61 kelesss sırf bu tuzsuz yemeyi beceremediğimden ellerim ayaklarım yüzüm balon gibi tuzsuz yiyemiyorum çok aza indirdim ama faydası yok bende başaramıyorum yani
Canpolat kelesss ben normal atıyorum eşim zaten her türlü sofrada kendi tabağına ekliyor ekstra huyudur o 😀 o yüzden sorun olmuyor normal at kendine göre fazla yemek isteyen ekler tabağına
Bora5832 kelesss tuzsuz yemek benim için çok zordu sonuç olarak duba gibi şişlik ve ödem.Ödemi çok zor attım vallahi.
ozlem_d kelesss Zaten gunluk yendiğimiz yiyeceklerin içinde tuz var, soslar vs. Ben o yüzden azalttım yakında komple atmamayı düşünüyorum becerebilirsem bakalım