Güzel anneler merhabalar. Gebeliğin ilk haftaları bilindiği gibi kasık ağrıları oluyor. Her gebelik süreci elbette farklı ama yinede cinsiyet merak duygusu oluyor 🙈 gebeliğin ilk haftaları sol kasığım ağrıdı ve hep solda hissettim kız/erkek veya sağ kasığım ağrısı ve hep sağda hissettim kız/erkek olarak yazar mısınız cinsiyetini öğrenenler yada daha önceki hamilelik sürecinde hissettikleriniz de olabilir 🥰