Deletedmom52620 geçmiş oldun. Atlattığınızı nasıl anladınız?
Benimki emiyor, sütte var. Ama 7 dk emdi mesela az önce ve uyudu. İki saate uyandıracağım yine. Bazen 10dk, nadiren 15 dk filan emiyor. Bir de günde 4 kere 30ar cc mama veriyoruz. Yeterli mi beslenmem acaba?
Pazartesi götürdük en son. Sınır değer 18di. 13 çıktı. Normal dediler, ilerlerse getir dediler. Kontrole gel filan demediler. Zaten bayram girdi.
Baktığımda normal geliyor bana ama bilemiyorum tabi. Siz nasıl anladınız ya da doktor mu söyledi ?