Rabitt_5 Merhaba arkadaşlar. 40 haftalık hamileyim normal Doğum için beklemekteyiz. Ne olur ne olmaz diye bebeğim için Aptamil mama alıp Doğum çantama koydum. Ama gaz yaptığı konusunda bir kaç arkadaşımdan uyarı aldım. Sizce mamamızı değiştirmeliyiz.