Kızlar Saçma gelecek belki çoğunuza biliyorum ama takıldım 😅ilk gebeliğimde ne zaman başlamıştı hiç hatırlamıyorum ama bunda hiç bulantım yok , ilk doğumumu yaptıran doktorumun bulantı gebeliğin sağlıklı ilerlediğini gösterir dediği aklıma gelmese takılmayacam ama ben niye bu sefer bulanmıyorum 😬😆 var mı aynı haftaları bulantısız geçiriyorum diyenler ?