dibuuu
Kizlar iğneyi vurduktan sonra uyustugumuzu ne yapip anlıyorlar acaba?
Epelinkiran
Bacağını kaldır diyolarmış kaldıramıyomuşsun ben öyle okumuştum birinin yazdığında. Zaten hemen oluyomuş uyuşma hiç vakit geçmeden
Kubraonglacar
Bende 10 günlük anneyim epidural sezeryan oldum bacağıma dokunuyolardı hissediyormusun diye ve kaldır diyorlardı ben tabi korkudan biraz daha beklesinler diye ay sanki hissettim falan diyodum ama iyi ki sezeryan olmuşum hiç pişman değilim 😊
aysenturna
Ben spinal oldum uyuşmayı tam test etmek için doktor karnıma germe vs gibi değişik hareketler yaptı zaten farketmemek mümkün değil 😊