Kbr-Akkn Acil sezeryanla doğan oğlum kendi solunumu olmadığı için ve daha küçük olduğu için yoğun bakımda.Dualarınıza talibim herkese iyi bayramlar 🫡
mucizemle Kbr-Akkn Allah şifalar versin İnşallah tez zamanda sağlıklı şekilde evinize taburcu edilirsiniz🌸
Kbr-Akkn Anne karnında solunum hareketi yoktu.nstleri de orta kötü çıkıyordu sonra iyice kötüledi kalp atışları düşmeye başlayınca hemen aldılar. Makineye bağlı entübe inşAllah kendi solunumu gelir dua edin lütfen 🤍
Cunponannesi88 Kbr-Akkn Allah şifa versin inşallah 🙏 sağlıkla mutlulukla kavuşursun inşallah 💐 iyi bayramlar
Kbr-Akkn benimmdunyamm suyum fazlaydı ama şeker hastalığı çıkmadı solunum hareketi yoktu bi de nstleri kötü çıkıyordu
minigimveben25 Kbr-Akkn bende 10 gün önce 33 haftalık doğum yaptım acil olarak sezaryen ile alındı bebeğim, bugün ilk ameliyatını oldu, Allahım bütün hastalara içinde de bize şifa versin, benim bebeğim için de dua edin lütfen 🙏 Allah yardımcınız olsun