Merhabalar henüz 24. Haftadayız bebeğimle karnımın sağ altında çok fazla kasılmam oluyor 3 gün önce yürüyüşe başlamıştım ona bağlıyorum ama internette erken doğum falan yazıyor korkmaya başladım doktorumada bayram nedeni ile ulaşamıyorum böyle olan var mı olup doktoruna danışan yardımcı olursanız çok sevinirim