Son zamanlarımda adet sancısı gibi yumurtalıklarimda ağrı olmuştu, karnım sertlesiyordu. Sunu sancı aldığım gün yani dogum yapacağım gün bile önce ufak ufak adet sancısı olarak girdi kasıklarıma ve belime ağrı.. sonra şiddetti giderek artmiştı 😒 2. Bebegimi bekliyorum 34 haftalık olduk bunda şuan ara ara bel ağrısı ve karın sertleşmesi ve içerde yırtılır gibi acı yaşıyorum bakalim şiddetini ne zaman arttıracak 🤦🏻♀️