Ala22 minikcikolatammm13 Ay inşallah ya🙏 Sen de bi test yap ya nasıl dayanıyorsun valla seninkini de merak ediyorum
minikcikolatammm13 Ala22 yarın sabah hemen gidip kan vercem iyi dayandım valla ben yapmak istedimde eşim yapmıcaksın dedi 😬😬
Ala22 minikcikolatammm13 İyi kesin çıkar inşallah çok güzel bi değer🙏 Bu arada ben de yarın sabah kan vercem 😂
minikturtam1 Ala22 hayirli bayramlar. Ben 5. Gün erken gebelik testi yapmistim bu sekilde cikmiti. Bence var. Rabbim kimsenin kucağini boş birakmasın 🤲
minikcikolatammm13 Ala22 ay inşallah çok güzel değerler alırız yaa kafam salak gibi çok merak ediyorum çokta korkuyorum içim bi değişik 🥺
Ala22 minikcikolatammm13 Korku endişe heyecan hepsi bir arada cidden hele yarın testin çıkmasını nasıl beklicez onu bilmiyorum 🥲
Eylul10 Kullanılan ilaçlar hormon ilacı olduğu için bazen yanılmalar olabiliyor. Çok erken yapmışsınız her şey gönlünüzce olsun. Kan testi daha net bir sonuç verir Umarım en kısa sürede annelik haberini alırsınız 💕
Ecceee Ala22 hamilesiniz..ben de transferimin 6.gününde aynen bu şekilde öğrenmiştim 🥰 daha çok yeni olduğu için çok silikti benimki de ama kan verdiğim gün 150 çıkmıştı değerim o gün bile silikti..şimdi 34 haftalığız 🙏 inşallah sizin de güzel şekilde ilerler 😍
Ala22 Ecceee Canımmm çok teşekkür ederim inanılmaz mutlu oldum🥰 Rabbim sağlıkla sıhhatle kucağına almayı nasip etsin sana da♥️
Ala22 minikcikolatammm13 Pregnol kortizon ilacı pregeston fitil ve iğne coraspin estrofem apikopal diye bi vitamin bu kadar canım. Sen neler kullanıyorsun?
minikcikolatammm13 Ala22 bende progestan fitil, estrofem, corasprin, folbiol folik asit, deltacortil kortizon. Üç günde bir pruluton iğne dehşetl bişey😪😂
Ala22 minikcikolatammm13 Ben iki günde bir vuruluyorum iğneyi ikişer ampul ama cidden insan oturamıyor ya☹️
minikcikolatammm13 Ala22 valla öyle popom delik deşik sanki😂 ama olsun değer 🤲🏼 Bana umut oluyosun inşallah çok güzel sonuçlar alırız yarın🥰 ve daha sonra da cinsiyetleri paylaşırız birbirimizle🌸
Bayanflu Ala22 Ala22 iyi bayramlar canım inşallah çifte bayram yaşarsın yarın 🥰 bnde 6. Gün test yaptım ve böyle çıkmıştı şuan 33 haftalık hamileyim ☺️ bize güzel haberler ver Yarın 😍