Nurcannozdemirr doktora gitmişsiniz bebek de kalp atışları çok iyiymiş Şükür 🙏🏻 İğne ve coraspirin bilmiyorum ama benimde gebeliğimin 7. Haftasında hiç bir sorun yokken kahverengi lekelenmem olmuştı doktor Progestan vermişti ve istirahat önermişti . Bir problem yoksa korkmayın bu tarz lekelenmeler sebepsiz olabilirmiş. Bundan sonra da yine gelirse tekrardan ilk iş doktara gidersiniz .. hayırsıyla kucağınıza alırsınız inşallah 😌