Yesimaraz1 merhaba canım. Ben de kendimi dinliyorum sürekli buraya yazıp yazmama konusunda çok kararsız kalıyorum bu konularda ama maalesef dayanamayıp yazıyoruz🙏 Herkesin bir geçmiyo gebeliği aslında. O yüzden sıkma canını. Kimisi benim bekirtilerim bir anda kayboldu diyo ama bebiş çok sağlıklı oluyo kimisininde belki başka sebebplerden sonucu kötü oluyo. Ben de iki gündür kendimi dinliyorum 9. Haftamdayım sırf yerden eğilip havlu aldım diye psikolojim bozuldu sanki belirti hissetmiyorum. Sabırla bekleyelim. Sıkma sen de canını🙏