Kizlar 2 gun once suyum gelmisti sizinti seklinde doktora gelmistik ve doktor kontrole alip sabaha kadar bekletti sonrasinda sabah hemsire gelip suni sanci takmamiz lazim hadi dogumhaneye gecelim dedi o an esimle tektik annemler ve kaynanamlar gelmemisti daha esim biraz korktu agladi ben zaten o agladikca uzuldum sonrasinda suni sanci taktilar agrilarim nts de gorunuyodu ama ben hic hissetmiyodum sonra doktor alttan muayne etti seni sezeryana aliyorum cunku bebek icerde kakasini yapmis dedi bende tammam dedim o an ne denebilirse o yani 😂 sonra bana onluk giydirdiler ve dogumhaneye indirdiler belime anestesi uygulicaklarini soylediler ve kendini kasma dediler ben hep anlatanlara gore korku aci dolu saniyodum sanki sivri sinek isirmis gibi bisey hissetim dahasi yok sonra basladi basimda bir hemsire benle konusmaya sana herseyi anlaticam ne yapilirsa korkma o yuzden dedi bende tamam dedim guveniyorum size dedim doktorum da cok motive etti konustu raahtladim basimdaki hemsire bana adin ne ne is yapiyosun esin ne yapiyo diye sorarken bi anda hadi gecmis olsun al yavrun dediler yanagima koydular dunyanin en ama en tatli kokusu dokusu aglamaya basladim ama mutluluktan sonra odaya aldilar bebegimle beni biraz odada emzirdim sonra aradan baya saat gecti beni ayaga kaldircaklardi agrim vardi biraz bi agri kesici vurdular zaten bissuru ilac serum cok bi agrim yoktu yatarken ilk ayaga kaldirmaya calistilar sanki karnimin alt bolgesinde bir tas vardi ve beni asagiya cekiyodu sonra yuruye yuruye actim kendimi gece boyunca yurudum agrilarim oldu ama hemsireler hemen agri kesici yaptilar rahatlattilar beni ama bebegimi emzirebilmek icin uyumadim ve surekli yurudum simdi tutunarak da olaa tuvalete gidebiliyorum gazimi da uzun sure sonra cikardim kizlar o beni biraz zorlatti daha sonra da gaz cikardim zorlada olsa su anlik bu kadar kizlar eve daha gitmedim