Kizlar ben erkn dogmdan dolayi sezryan olmstum kndimi cok gec toparladim zaten 1 yil anca eski hayatima döne bildim ve şuan hamileyim 23+2 haftalik serkljliyim ve bebegimi sadece dikis tutuyor cok asgda oldugu icn karnim sürekli kasiniyor sezryan yerimi parcalasam icim rahat olmz yani ama bi tarftanda korkuyorm asiri kasiyorm diye bebege zarar gelir mi bebegin tekmeleri zaten sezryan izimin bile bazn altinda yani cok asgda bu kasinmaya bir çözum yokmu yada bebege zarari olur mu