Ayseaysa ben 20 lik disimden dolayi agri cektim malesef dr gittim parol ve antibiyotik verdi kullaninca kesildi kadin dogum dr danistim kullanabilirsin dedi ama bi islem yapamayiz dediler o zaman 16 haftalikhamileydim 2. trimester donemine girmistim pek islem yapma taraftari degil devlettekiler.. Acaba cekerler mi diye ozelede gittim ama orasi ne ilac verebilirim nede islem yapabilirim hic birseh yapamam agriyinca parol ic dedi