Arkadaşlar merhaba,
Ben doğum hikayeleri okuyup kendimi rahatlatacak bişeyler arardım hep umarım benim hikayem de birilerinin içini ferahlatır.
7 Temmuz saat 13.43de oğlumu spinal sezaryen ile doğurdum.
Oğlum hep çok hareketli bir bebekti 35. Haftada normal doğum pozisyonu aldı sonrasında 37de makat pozisyonuna döndü ve 38de tekrar normal doğum pozisyonu aldı. Doktorum da normal doğumu destekleyen bir doktordu. Ve son ana kadar sezaryen ikimizde düşünmedik.
39+4de salı günü kontrole gittim açıklık hiç yoktu ve nstde sancım da çok azdı. 39+6 perşembe yani 7 temmuzda tekrar bekliyorum dedi. Perşembe gittiğimde değişen birşey yoktu. Ancak ultrasonda bebeğin suyunda yoğunlaşma görüyorum bu bizi korkutan bir durum kakasını yapmış olabilir 1 cm bile açılman olsa suni ile deneyelim derdim ama çocuk hala kanala bile yaklaşmamış ikinizi de tehlikeye atmak istemiyorum dedi. Başından beri sağlığımız için en uygununa itiraz etmeyeceğim düşüncesindeydim ve sezaryene tamam dedim.
Kahvaltımı kaçta yaptığımı sordu ve sabah saat 6 gibi yediğimi söyledim artık bir şey yiyip içme 14.00da müsaitsen bebeği alalım dedi. Kabul ettik. Ve yatış işlemlerini hallettik sonrasında odamıza geçip saatin ilerlemesini bekledik.