40+4 günlük hamileyim akşam acile gittim kontrol için doktor bana bebeğin kafası çok büyük bu bebek nasıl doğacak dedi normalde bundan haberim de vardi ama o doktor öyle söyleyince ben bı kötü oldum gece 12 buçuk 1 gibi uyudum aralıklı uyandim lavaboya gitmek icin sonra gece 4 de bi uyandim dahada uyuyamıyorum ve kendimi çok mutsuz halsiz bitmiş hissediyorum depresyona girdim sanırım