Melkk Kızlar sabahları sürekli ellerim uyusmus olarak kalkıyorum son ıkı gundurde agrılı oluyor uyusmalar bu normalmı ve nasıl gecer
Melkk kahvesever__ ödemım hiç tok dıyebılırım hatta doktorum sporcumusun dıye sordu o kadar ödemım yok
Dolunaybelinay Melkk bnm20. Haftada basladı halada devam çok kötü uyuşuyor kramp giriyor 15 20 dk ya anca geçiyor
Aslialp Melkk bende uyuşmadan ziyade sabah ellerim kitleniyor ödem var gibi hissediyorum..doktora sordum seninki ödem bile sayılmaz dedi. Sabahları ellerim kitleniyor ve acıyor. Hamilelikten sonra geçer oluyor böyle dedi doktorum.