Halemustafa48 Merhaba Boğaz’larım intihaplandı ve ses tellerim gitti öksürük de nefes alamıyordum doktor da bana bu gargara yı verdi ama bi kez kullandım o da kullanmam la kustum bişey olur mı çok korkuyorum yardım edin kullanan varsa????
Ssennn Halemustafa48 Doktorun vermedimi canım zaten biliyor sonuçta hamile olduğunu neyden korktun tam olarak
moom222 Halemustafa48 yutmadigin için bişey olmaz cnm ben 8 haftalikken kullandım doktorum yutmuyorsun korkma demisti bn antibiyotik bile kullandım sekiz haftalikken anca geçti
ankakusu_2022 Sıkıntı yok canım 16. Haftamda kullandım doktor hiç bi zararı olmadığını söylemişti, 36. Haftamdayım ne zaman bığazım ağrısa kullanıyorum, yutmamaya çalış onun dışında hiç sıkıntı yok
durumom2022 Benim diş etlerim şişmişti o zaman vermediler hamilelikte önermiyoruz diye ama yutmadın sonuçta bi de kustun bişey olmaz Allah’ın izniyle